به گزارش ایرنا، این بازی در ورزشگاه عطر سیب باقر شهر انجام شد که حاصل آن 2 گل برای تیم آوالان و 2 گل برای تیم صدرنشین جدول گروه الف این دوره از بازی های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور (مقاومت تهران) بود.
گل اول آوالان در دقیقه 44 نیمه اول بازی توسط کیوان مارابی زده شد و گل تساوی مقاومت تهران نیز در دقیقه 53 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
بازی هجومی تیم آوالان کامیاران در نیمه دوم نیز ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 60 آوالان توسط هانی نژاد تمیمی به گل خود در این بازی دست یافت.
این نتیجه تا دقیقه 93 ادامه داشت تا اینکه تیم مقاومت تهران در دقیقه ششم وقت های اضافه موفق به زدن گل تساوی شد.
این بازی که بازی پایانی نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای 2 تیم بود با همین نتیجه به پایان رسید تا هز تیم یک امتیاز از این بازی حساس به اندوخته های خود اضافه کند.
آوالان کامیاران با توجه به امکانات محدودی که در اختیار دارد تیم شگفتی سازی بوده و با حمایت مسئولان می تواند به صعودش به لیگ دسته یک کشور امیدوار بود.
بازیکنان تیم آوالان مختار آذرآباد، فرشاد جلیلوند، علی ابوالفتحی، بلال وکیلی، پدارم قاضی پور، واحد بخشی، صالح ریاحی منش، سجاد برخورداری، ایمان شیرزاد، کیوان مارابی، هانی نژاد تمیمی، مهدی مریدی، پژمان زین الدینی، وحید صالحی، امید صمدی، سهند اسدی و فرهاد محمدی هستند.
آوالان با سرمربیگری حمید امامی، مربیگری فریدون فاتحی و شهریار مرادبیگی بازی های خود را در لیگ دسته دوم آغاز کرده است.
این تیم در گروه الف رقابت های لیگ دسته دوم با چوکا تالش، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، مقاومت تهران، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، راه آهن تهران و خوشه طلایی ساوه هم گروه است.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در 2 گروه 14 تیمی برگزار می شود که از هر گروه 2 تیم مستقیم و یک تیم از طریق پلی آف به لیگ دسته اول صعود و از هر گروه 2 تیم نیز به لیگ دسته سه سقوط می کنند.
تیم آوالان کامیاران قبلا با نام های شهرداری کامیاران، پیروزی و اتحاد در رده های مختلف بازی کرده است. کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.