سرهنگ عبدالله فاتحی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه و انتظامی مشغول بررسی علت وقوع این حادثه هستند و تا بررسی دقیق و یافتن علت این حادثه نمی توان در مورد تصادف یا قتل بودن آن اظهار نظر کرد.
وی افزود: مردم نباید به شایعات بی پایه و اساس که در فای مجازی و عمومی منتشر می شود، توجه کنند بلکه باید اجازه دهند پلیس پس از بررسی های فنی و تخصصی در خصوص علت این حادثه اطلاع رسانی کند.
سرهنگ فاتحی تاکید کرد: هر 2 سرنشین این خودرو در این حادثه جان خود را از دست داده اند که با حضور عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی اجساد آنان برای بررسی بیشتر به مرکز پزشکی قانونی منتقل و هویت هر دو نفر نیز مشخص و تایید شد.
به گزارش ایرنا، عصر جمعه گذشته یک دستگاه خودروی سواری دوو در محور بانه به آرمرده نزدیی روستای نیزه رود به دلیل نامعلوم و نامشخص از جاده منحرف شد و به دره سقوط کرد و سپس دچار حریق شد.
کیوان شمسی رئیس پزشکی قانونی بانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هویت این 2 جانباخته را رحیم ذبیحی و کیوان ذبیحی اعلام کرده بود.
رحیم ذبیحی فیلمساز و کارگردان بانه ای است که در این حادثه همراه برادرش کیوان ذبیحی جان خود را از دست دادند.
برخی افراد و منابع محلی می گویند احتمال اینکه این دو نفر در جریان اختلاف هایی کشته شده و سپس با صحنه سازی خودروی آنها به دره سقوط کرده باشد، وجود دارد.
پس از این حادثه برخی مدعی شدند دست های هر 2 سرنشین این خودروی سواری بسته بوده و این امر شائبه قتل آنها را افزایش می دهد یعنی ابتدا دست های آنها بسته و سپس خودرویشان به درون دره فرستاده شده و در آنجا دچار حریق می شود و در نتیجه هر دو نفر کشته می شوند.
پلیس هنوز در خصوص این حادثه اظهار نظر دقیقی نکرده و اطلاع رسانی در این ارتباط را به روزهای آینده و تکمیل بررسی های فنی و تخصصی موکول کرده است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.