به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ حسین اشتری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ابزار و تجهیزات برای اینکه سرعت و دقت را بالا برد و کمترین هزینه ها را داشته باشیم مورد نیاز است.
وی با اشاره به اینکه این تجهیزات از جمله در پاسگاه های انتظامی و مرزبانی مورد استفاده قرار می گیرد اضافه کرد: تا حدودی پاسگاه ها تجهیز شده اند اما این کفایت نمی کند و برای تجهیز بیشتر به کمک دولت نیاز است.
سردار اشتری اضافه کرد: تقویت استان های مرزی بویژه کردستان هم از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و ساختار در برنامه نیروی انتظامی بوده است.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان کردستان صورت گرفته و شاخص ها رو به بهبودی است افزود: کردستان یکی از امن ترین استان های کشور است و امیدواریم همکاری و همدلی میان مردم، نیروی انتظامی و شورای تامین استان ادامه یابد.
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به دستورالعمل شورای امنیت کشور در رابطه با مرز تاکید کرد: کولبری باید از مکان مشخص، در زمان مشخص و کالاهای معیینی طبق ضوابط صورت بگیرد.
سردار اشتری یادآور شد: آن دسته از افرادی که در مناطق ممنوعه فعالیت کرده و توجهی به قوانین ندارند هم برای ما و هم برای خود مشکل ایجاد می کنند.
وی با بیان اینکه کشفیات قاچاق امسال نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: با اینکه در مقاطعی میزان تصادفات و جان باختگان افزایش داشته است اما این میزان در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش داشته است.
سردار اشتری افزود: امیدواریم با همت همکاران و همکاری مردم بتوانیم در سال جدید شاهد کاهش تصادفات و جان باختگان ناشی از تصادف باشیم.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.