محمدباقر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم ها شامل جستجو و نجات، آواربرداری، ارزیاب و اسکان اضطراری هستند که ساعتی پیش در شهرستان قصرشیرین مستقر شدند.
وی با بیان اینکه تیم ارزیاب هلال احمر کردستان اولین تیمی بود که وارد قصرشیرین شد، افزود: تیم های عملیاتی ما با توجه به نیاز استان کرمانشاه در منطقه حضور داشته و بکار گرفته می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: بعد از وقوع زلزله یکشنبه شب در سرپل ذهاب، هلال احمر کردستان با توجه به نیاز اعلام شده استان کرمانشاه، 400 دستگاه چادر امدادی و 2 هزار بطری آب معدنی نیز به منطقه زلزله زده ارسال کرد.
محمدی با اشاره به اینکه این زمین لرزه خسارتی در کردستان نداشت، تاکید کرد: تمام نیروها و تیم های عملیاتی هلال احمر کردستان برای انجام عملیات امداد و نجات در استان و خارج از استان در حالت آماده باش هستند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 20 و 7 دقیقه شامگاه یکشنبه چهارم آذر در 7 کیلومتری عمق زمین در 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه روی داد که در بیشتر شهرهای استان کردستان نیز احساس شد و موجی از ترس و نگرانی در میان مردم ایجاد کرد.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.