به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی در استادیوم آزادی شهر کامیاران و در حضور بیش از 500 تماشاگر برگزار شد و هواداران آوالان شاهد پیروزی تیم خود بودند.
در نیمه اول این مسابقه تیم آوالان کامیاران بازی را تهاجمی آغاز کردو با حمایت طرفدارانش در دقیقه 31 با ضربه سجاد برخورداری به گل اول و برتری دست یافت‌.
بازی تهاجمی آوالان در نیم دوم نیز ادامه داشت و در دقیقه 53 بار دیگر برخورداری برای بار دوم موفق به باز کردن دروازه تیم استقلال اهواز شد.
در دقیقه 73 این بازی تیم استقلال اهواز صاحب یک ضربه خطا در پشت محوطه جریمه شد که توانست تک گل خود را در این بازی به ثمر برساند.
این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.
آوالان با سرمربیگری حمید امامی، مربیگری فریدون فاتحی و شهریار مردابیگی بازی های خود را در لیگ دسته دوم آغاز کرده است.
این تیم در گروه الف رقابت های لیگ دسته دوم با چوکا تالش، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، مقاومت تهران، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، راه آهن تهران و خوشه طلایی ساوه هم گروه است.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در 2 گروه 14 تیمی برگزار می شود که از هر گروه 2 تیم مستقیم و یک تیم از طریق پلی آف به لیگ دسته اول صعود و از هر گروه 2 تیم نیز به لیگ سه سقوط می کنند.
تیم آوالان کامیاران قبلا با نام های شهرداری کامیاران، پیروزی و اتحاد در رده های مختلف بازی کرده است.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.