به گزارش خبرنگار ایرنا، در این‌ نمایشگاه 34 پوستر و کاریکاتور با موضوع جنایت های آمریکا علیه بشریت توسط نهضت مردمی پوستر انقلاب عرضه شده است.
چندین اثر ارائه شده در این نمایشگاه مربوط به دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور و پوستر حقوق بشر با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفته است.
چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی با حضور افراد و صاحب نظرانی از جمله آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اکبری قائم مقام سازمان جهانی بیداری اسلامی، پاک آیین معاون بین المللی دفتر رهبر معظم انقلاب، آیین الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، ماموستا خدایی امام جمعه سنندج و برخی دیگر از مهمانان خارجی و داخلی در تالار 29 فروردین مجتمع فجر سنندج در حال برگزاری است.
سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای و نماینده ولی فقیه در استان کردستان از بانیان برگزاری این همایش یک روزه هستند.
ایجاد گفتمان ‌سازی‌های بین المللی مبتنی بر اندیشه های اسلامی و افشای چهره واقعی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر و نیز به چالش کشاندن آنها پیرامون مسایل حقوق بشری در سطح بین الملل با عرصه گفتمان‌های حقوق بشری رهبر معظم انقلاب، از اهداف این نشست است.
7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.