به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نجفی روز یکشنبه در دیدار با خانواده چهار شهید این استان در قالب طرح سپاس اظهار داشت: نص صریح قرآن کریم است که شهیدان زنده اند و بالاترین مقام را نزد خداوند داشته و از درگاه احدیت روزی می خورند.
وی با بیان اینکه این مقام و منزلت بخاطر ایثارگری شهدا در برابر دشمنان و دفاع از دین خداوند است، افزود: شهدا و ایثارگران ما برای دفاع از آب و خاک این کشور بزرگترین سرمایه خود که همان جان است را تقدیم کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ایثارگری در برابر ترفندها و توطئه های دشمنان را رمز بزرگی شهدا اعلام کرد و یادآور شد: امروز شهدا چلچراغی نورانی و نشانه ای برای هدایت جامعه به سمت بزرگی هستند.
وی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا از سوی اقشار مختلف جامعه تاکید کرد: ایستادگی در برابر دشمنان، آنان را با شکست و ذلت مواجه خواهد کرد و این وعده الهی است.
نجفی با اشاره به رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با امنیت و آسایش امروز ما گره خورده بنابراین تلاش برای ترویج این فرهنگ یک ضرورت انکارناپذیر است.
وی یکی دیگر از رسالت های اصلی بنیاد شهید را رسیدگی به مشکلات و خواسته های خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و اضافه کرد: همه در قبال خانواده ایثارگران و خدمت به آنان مسئول هستیم و باید دین خود را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم.
استان کردستان پنج هزار و 400 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 840 آزاده سرافزار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.