به گزارش ایرنا، مدیر روابط بین الملل دانشگاه کردستان روز دوشنبه با اشاره به اینکه امسال هشت دانشجوی دانشگاه کردستان با استفاده از گرانت های اروپایی به کشورهای فرانسه، اتریش دانمارک و اسپانیا اعزام شدند، اظهار داشت: در ترم جاری نیز حداقل هشت دانشجوی دیگر اعزام خواهند شد.
عبدالله حسن زاده افزود: سهند اطلسی و رامین امانی 2 دانشجویی هستند که برای بهره مندی از برنامه تبادل دانشجو دانشگاه کردستان با ICD International Business School پاریس و استفاده از اسکولارشیپ برنامه اروپایی +Erasmus از سوی کمیته ارزیابی دانشگاه انتخاب شدند.
وی افزود: چندی پیش دانشگاه کردستان و ICD International Business School فرانسه قرارداد تبادل دانشجو و استاد در زمینه اقتصاد، مدیریت و بازاریابی امضا کردند.
حسن زاده تاکید کرد: بر اساس این قرارداد، 2 دانشجوی مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان به مدت یک ترم تحصیلی به دانشگاه فرانسوی اعزام می‌شوند و همچنین 2 استاد از هر کدام از طرفین جهت تدریس به مدت یک هفته تبادل خواهند شد.
مدیر روابط بین الملل دانشگاه کردستان یادآور شد: برای دریافت 2 گرانت چرخشی برای تبادل دانشجو در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی و اقتصاد، جمعا 31 نفر از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد واجد شرایط ثبت نام کرده بودند.
وی اضافه کرد: گرانت های بین‌المللی فرصت‌های مطالعاتی‌ است که برای دانشجویان واجد شرایط قابل استفاده خواهد بود.
حسن زاده گفت: پس از بررسی درخواست‌های ارائه شده در یک کمیته ارزیابی، از هفت دانشجوی منتخب، مصاحبه حضوری به زبان انگلیسی به عمل آمد که در نهایت این 2 دانشجو انتخاب شدند.
شروع این برنامه از فوریه 2019 (بهمن ماه 1397) و برای یک ترم تحصیلی است.
مبلغ این گرانت پژوهشی برای هر دانشجو 850 یورو در ماه، به علاوه پرداخت هزینه‌های رفت و برگشت است.
دانشگاه کردستان بیش از 9 هزار دانشجو در 30 رشته دکتری، 104 رشته کارشناسی ارشد و 52 رشته کارشناسی مشغول به تحصیل دارد، این دانشگاه همچنین دارای 385 عضو هیات علمی است.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.