رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران ر حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: دوچرخه سواران مسیر 3 کیلومتری را در معابر این شهر رکاب زدند.
سیوان رحیم پور با اشاره به اینکه این همایش با شعار « ورزش و دوچرخه عامل نابودی اعتیاد و دوری از فضای مجازی» برگزار شد، افزود: مهمترین هدف این همایش ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد رغبت بیشتر در شهروندان برای پرداختن به ورزش همگانی با هدف داشتن جامعه ای سالم در آینده بوده است.
وی یادآور شد: همایش های مختلف در حوزه ورزش های همگانی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان موجب آگاهی بیشتر جامعه برای حفظ سلامت روحی و جسمی افراد می شود.
رحیم پور گفت: قرار گرفتن کامیاران در مسیر کریدور شمال به جنوب و گردشگری بودن منطقه از عوامل مهم برای کاهش حجم ترافیک خیابان های شهر است که در این صورت ضرورت استفاده از دوچرخه روز به روز بیشتر می شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه های ورزشی مختلفی در این هفته در شهرستان برگزار شده است، اضافه کرد: از مهمترین این برنامه ها می توان به همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، مسابقه کتابخوانی و مسابقه شطرنج نابینایان اشاره کرد.
به گزارش ایرنا، در پایان این همایش دوچرخه سواری همگانی به قید قرعه به 10 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
هفته تربیت بدنی از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی نامگذاری شده است.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت و بیش از 2 هزار 500 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.