استاندار کردستان دولت را همچنان مصمم و پیگیر بازگشایی بازارچه سیف سقز دانست و از مدیران بومی خواست همت وتلاش خود برای خدمت رسانی را مضاعف کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در مراسم معارفه فرماندار سقز و هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این مطلب گفت: طبق قول های داده شده وعده کرده بودیم بازارچه سیف در مهرماه به بهره برداری برسد و برای این کار هم اعتبار مورد نیاز را تامین کردیم و هم پیمانکار پروژه معرفی شد.

وی افزود: ما کار را آغاز کردیم اما اقلیم کردستان عراق در این خصوص همکاری نکرده است، ولی در سفری که به اقلیم خواهیم داشت این موضوع را مجددا پیگیری و به امید خدا به نتیجه خواهیم رساند.

مرادنیا افزود: تنها دلیل عقب افتادن بازگشایی بازارچه سیف همین عدم همکاری حکومت اقلیم است.

استاندار کردستان در ادامه ضمن قدرداتی از پیگیری‌های‌مهندس بیگلری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های استان و شهرستان گفت: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و تامین اعتبار انجام شده سال آینده فرودگاه سقز به بهره برداری برسد و پرواز در آن انجام شود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به وضعیت اقتصادی کشور نیز گریزی زد و از مردم خواست تسلیم فضاسازی‌های رسانه‌ای بیگانگان نشوند.

مرادنیا اضافه کرد: مردم ما به سلامت از این وضعیت عبور خواهند کرد و مردم نیز باید در مقابل سودجویان  اقتصادی هوشیار باشند.

وی از نیروهای نظامی و انتظامی خواست مبارزه با قاچاق از مرزها خصوصا قاچاق دام زنده را کاملا جدی رصد و با آن بدون تسامح برخورد کنند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود نیروهای بومی و مدیران دستگاه ها را به تلاش بیشتر برای جلب رضایت مردم فراخواند و افزود: نیروهای بومی و فرماندار شهرستان که بومی شهرستان است باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بداند و منشا کارهای مثبت برای مردم و شهرستان باشد.

در این مراسم از زحمات علی اکبر ورمقانی تقدیر و کامیل کریمیان به عنوان فرماندار شهرستان سقز معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.