مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم افتتاح این مدارس همزمان و به صورت ویدیو کنفرانس با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود.
مهدی طالبی افزود: از این تعداد مدرسه برکت، 2 باب هر کدام با 2 کلاس درس در روستاهای زلی و نمشیر شهرستان بانه، یک مدرسه 15 کلاسه شاهد در شهرستان قروه و یک مدرسه 6 کلاسه در روستای عیسی آباد سنندج قرار دارد.
وی با بیان اینکه سه مدرسه از این تعداد در شهرستان کامیاران به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: یک مدرسه سه کلاسه در روستای دره ویان علیا، یک مدرسه سه کلاسه در روستای پشته و یک مدرسه 15 کلاسه در شهر کامیاران احداث شده است.
طالبی با بیان اینکه در کشور 110 مدرسه برکت با 541 کلاس درس به صورت همزمان به بهره برداری می رسد، یادآور شد: آیین افتتاح این مدارس ساعت 9 تا 11 چهارشنبه چهارم مهر به صورت همزمان در استان های مختلف برگزار می شود.
به گزارش ایرنا،ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به غیر از مدرسه سازی در عرصه فقر زدایی از مناطق محروم نیز فعالیت های بسیاری دارد.
طرح های زیربنایی و عمرانی در مناطق محروم، فعالیت های فرهنگی، ساخت مسکن محرومین و خدمات سلامت الکترونیک در مناطق محروم از دیگر فعالیت های بنیاد برکت که وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.