به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار کامیاران روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: بهره برداری از این طرح ها در این هفته در راستای تکمیل خدمات دولت به مردم انجام گرفته است.
مسعود الماسی با بیان اینکه شعار این هفته شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی تعیین شده است، اظهار داشت: اتفاقات روز گذشته در مجلس نشان داد این سه موضوع در سرلوحه کاری دولتمردان تدبیر و امید قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه مدیران شهرستان باید در راستای تحقق این شعار گام بردارند، تاکید کرد: رعایت این سه موضوع موجب تقویت و عمیق شدن رابطه میان دولت و مردم می شود.
رئیس اداره برق کامیاران نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح 24 پروژه برق رسانی در این شهرستان گفت: برای این طرح ها بیش از 2 میلیارد هزینه شده است.
مجتبی محبتی افزود: این طرح ها شامل برق رسانی به سکونتگاه غیر رسمی سنجرآباد، برق رسانی به صنوف زحمتکشان، برق رسانی به مجتمع دادگستری، برق رسانی به واحدهای مسکن مهر، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار و برق رسانی به شیلات پالنگان است.
وی با اشاره به اینکه این اداره در هفته جاری ساخت چهار طرح را نیز آغاز کرده است، اظهار داشت: این طرح ها شامل برق رسانی به 2 روستای وزمانه و صالح آباد، برق رسانی به پارک پیروری موچش و احداث پست هوایی 50 کاوای هوایی پارک موچش است.
رئیس اداره گاز کامیاران نیز در مراسم افتتاح 11 پروژه این اداره با اشاره به اینکه تمام این پروژه ها، گاز رسانی به طرح های تولیدی هستند، افزود: برای این پروژه های هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
بهزاد خسروی رویکرد شرکت گاز در سال جاری را گازرسانی به طرح های تولیدی دانست و اضافه کرد: با این وجود این اداره در حال حاضر مشغول گازرسانی به 10 روستا است و کار گازرسانی به هشت روستای دیگر نیز در این هفته آغاز شده است.
وی با بیان اینکه با اتمام این پروژه ها ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای شهرستان به 95 درصد می رسد، اظهار داشت: یکی دیگر از سیاست های این اداره بحث پایداری گازرسانی به مشترکان موجود است.
خسروی در خصوص دیگر پروژه های که طی روزهای گذشته در این شهرستان به بهره برداری رسید، گفت: لوپ خط تقویت فشار بخش شرقی شهر و هشت روستای حاشیه شهر و طرح مانیتورینگ شدن ایستگاه های تقلیل فشار از جمله این پروژه ها است.
تقویت و افزایش پمپاژ آب شرب شهر کامیاران از 60 لیتر به 100 لیتر در ثانیه از پایاب سد گاوشان که موجب افزایش 50 درصدی ظرفیت آب شرب این شهر می شود، دیگر طرح خدماتی است که امروز بهره برداری از آن آغاز شد.
رئیس آب و فاضلاب شهری کامیاران در این آیین گفت: با اجرای این پروژه توان تولید آب مورد نیاز شهر به 100 لیتر در ثانیه افزایش یافت.
یدالله اسدی با بیان اینکه طراحی، مهندسی، نصب و اجرا و تمام موارد دیگر این طرح توسط اکیپ تاسیسات آبفای کامیاران با نظارت و همکاری دفاتر آب و انرژی ستاد شرکت اجرا شده است، افزود: برای راه اندازی این پروژه به صورت کامل از امکانات داخلی شرکت استفاده کردیم.
از دیگر طرح های افتتاح شده در ششمین روز هفته دولت در کامیاران، طرح روکش و بهسازی آسفالت جاده کمربندی شهر است که به گفته شهردار 20 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
افتتاح پارک بانوان شهر، کلنگ زنی احداث 2 پارک و کلنگ زنی ساخت مرکز فوریت های پزشکی خیرساز از دیگر برنامه های روز ششم هفته دولت در شهرستان کامیاران بود.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.