آغاز ثبت نام طرح پیش فروش محصولات زامیاد بدون محدودیت از امروز 2 شهریور با موعد تحویل آذر و دی 1400+ جزییات و شرایط

طرح پیش فروش محصولات زامیاد بدون محدودیت از امروز (2 شهریور) با موعد تحویل آذر و دی 1400 آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل ( نیسان تک سوز، نیسان دوگانه سوز، پادرا) بدون هیچ محدودیتی به شرح جدول ذیل اعلام میگردد:

در این روش فروش، محدودیت های ثبت نام و قرعه کشی وجود نداشته و متقاضیان محترم میبایست از ساعت 10 امروز (سه شنبه) مورخ 1400/06/02 به صورت 24 ساعته نسبت به انجام مراحل ذیل اقدام نمایند:

 

طرح جدید پیش فروش محصولات زامیاد بدون محدودیت

 

*زمان تحویل خودروها مطابق جدول فوق در ( هفته چهارم ) ماههای ذکر شده میباشد.                                                             

*درثبت نام محصولات زامیاد محدودیتهای ثبت نام حذف و قرعه کشی وجود ندارد و در اینخصوص موارد در سیستم فروش اعمال گردیده است و سایر موارد در مفاد قرارداد فی مابین با  مشتریان درج خواهد گردید.     

تاریخ و نحوه ثبت نام محصولات شرکت زامیاد:

در این روش فروش، محدودیتهای ثبت نام و  قرعه کشی وجود نداشته و متقاضیان محترم  نسبت به انجام مراحل ذیل اقدام نمایند:

الف )ورود به سایت فروش اینترنتی (متقاضیانی که قبلاً  نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمودهاند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

ب) ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج) ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو 

د) دریافت کد رهگیری

ه) مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد    

  شرایط بخشنامه: 

1. فروش محصولات صرفاً بصورت اینترنتی میباشد.

2 . در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری 4 و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود ، دعوتنامه تکمیل وجه هزینههای مربوطه صادر خواهد شد.

3. در روش پیش فروش ، قیمت نهایی خودروها  در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت و زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. 

تبصره : مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد .

4. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

5 . یکی از بسته های خدمت در زمان واریز وجه بصورت پیش فرض انتخاب شده است ، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته 5 خدمت و یا حذف آن داشته  باشد میتواند قبل از واریز وجه اقدام نماید.

6. با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان ، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان مورخ 1400/05/12 و مورخ 1400/05/13را مطابق بخشنامه کنترل و ازصحت و سقم آن را اطمینان حاصل نماید.

7. با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه 7 شماره گذاری موارد ذیل متذکر میگردد: الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره  گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شمارهگذاری  گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت برگه احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید. ب ) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.   لازم به ذکر است  تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا  اطلاعات مورد نیاز شمارهگذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمیگردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود . همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد. 

8. به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات اعلام شده در جدول، شرایط فروش غیر فعال خواهد شد 

دیدگاه تان را بنویسید