آخرین قیمت سکه، طلا و دلار در بازار +جدول/ اول آبان 99

قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ را در جدول زیر مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، قیمت طلا و سکه  1 آبان را بر اساس نوع آن ها جمع آوری کرده ایم , در بازارهای جهانی ، قیمت سکه شامل ( سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه ) را در این گزارش جمع آوری کرده ایم. توجه داشته باشید که قیمت ها براساس تومان و به روز هستند و هر لحظه امکان تغییر قیمت ها وجود دارد , بنابراین قیمت ها بروزرسانی خواهد شد.

قیمت هرگرم طلای 18 عیار امروز

قیمت طلا روز سه شنبه به شدت نزولی شد اما روز بعد کمی بالاتر رفت در حال حاضر نیز قیمت ها روند صعودی دارد اما پیش بینی می شود تا هفته آینده قیمت ها به سمت کاهشی پیش برود و  هر گرم طلای 18 عیار امروز یک میلیون و 356 هزار تومان , همچنین قیمت هر اونس طلا با تغییر اندک به 1918 دلار و 88 سنت رسید.

قیمت طلا در بازار پنجشنبه 1 آبان به شرح زیر است :

 

قیمت طلا به صورت زنده

گرم طلای 18 عیار ۱۳,۵۶۶,۰۰ تومان
مثقال طلا ۵۸,۷۴۰,۰۰ تومان
اونس طلا ۱,۹۱۸.۸۸ دلار
گرم طلای 24 عیار ۱۸,۰۸۷,۰۰ تومان
 

 

قیمت سکه امروز اول آبان

قیمت سکه امامی که تا دو روز گذشته وارد کانال 13 تومان شده بود امروز مجدد به قیمت 15میلیون و 62 هزار تومان رسید.

قیمت انواع سکه در بازار امروز در جدول زیر قابل مشاهده است :

 

قیمت سکه به صورت زنده

سکه بهار آزادی ۱۳۷,۹۸۰,۰۰ تومان
نیم سکه ۷۵,۵۰۰,۰۰ تومان
ربع سکه ۴۹,۵۰۰,۰۰ تومان
سکه گرمی ۲۶,۰۰۰,۰۰ تومان
 

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 28 هزار و 200 تومان، یورو 33 هزار و 700 تومان و درهم امارات 8 هزار و 30 تومان اعلام شده است.

در هفته‌های اخیر، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی های مجاز مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرده از روز دوشنبه 21 مهرماه نیز روزانه 50 میلیون دلار اسکناس وارد بازار خواهد کرد ضمن اینکه سقف خرید بانک‌ها و صرافی ها در بازار متشکل ارزی را به 500 هزار دلار افزایش داده است.

فعالان بازار پیش بینی می کنند با ورود 50 میلیون دلار در بازار و افزایش سقف خرید صرافی‌ها در بازار متشکل، قیمت ارز کاهشی شود کمااینکه بعد از اجرای این سیاست طی چند روز قیمت دلار حدود 4 هزار تومان کاهش یافت.

با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی نیز افزایش یافت؛ قیمت دلار برای اولین بار طی روز یکشنبه 20 مهر در صرافی‌های بانکی وارد کانال 31 هزار تومان شد؛ فعالان بازار براین باورند که رشد چشم‌گیر قیمت طلا و ارز و دلار واکنش هیجانی بازار به اقدام جدید آمریکا بود که 18 بانک ایرانی را در لیست تحریم های ثانویه خود قرار داد.

اما از یکی دو روز گذشته با آغاز سیر نزولی قیمت ها در بازار ارز، قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی نیز کاهشی شد ولی همچنان با نوسان همراه است.

قیمت دلار امروز اول آبان

قیمت دلار و یورو که دیروز و صبح امروز نزولی بود از ساعتی قبل با نوسان همراه شده است و برهمین اساس هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل  27 هزار و 800 تومان و قیمت خرید دلار نیز 25 هزار و 620 تومان درج شده است.

قیمت یورو امروز اول آبان

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل 32 هزار و 900 تومان و قیمت خرید یورو 30 هزار و 720 تومان تعیین شده است.

دیدگاه تان را بنویسید