قیمت سکه ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت/ دلار و یورو ۱۸۰ تومان ارزان شد

قیمت سکه امروز تحت‌تاثیر ریزش قیمت‌ها در بازار ارز از یک سو و همچنین کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی با سقوط آزاد مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ریزشی قابل توجه به ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید که در قیاس با دو روز گذشته ریزشی بیش از ۵۰۰ هزار تومان را تجربه کرده است.

 میزان کاهش قیمت‌ها تنها در قیاس با عصر روز گذشته بیش از ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

 

 همزمان با بازگشت آرامش به بازار سکه، قیمت طلا نیز با کاهشی نزدیک به ۲۶ هزار تومان به ۴۷۸ هزار تومان به ازای هر گرم رسید. بر اساس این گزارش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان قیمت خورد که کاهشی نزدیک به ۱۷۰ هزار تومان در قیاس با عصر روز گذشته را نشان می‌دهد.

قیمت نیم سکه با کاهش ۶۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۴۸۲ هزار تومان  قیمت ربع سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۴۹۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی نیز ۹۲۲ هزار تومان است که در قیاس با روز گذشته کاهشی بیست هزار تومانی را تجربه کرده است.

بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (۱۹ دی۹۸) هر دلار آمریکا با کاهش ۱۸۰ تومانی  در قیمت به مبلغ ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و هر اسکناس یورو با نزول ۱۸۰ تومان  در نرخ به قیمت ۱۴  هزار و ۸۰۰ تومان معامله شدند.

دیدگاه تان را بنویسید