به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی روز چهارشنبه در نماز عید قربان شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) افزود : هر گونه تقلب و سرقت از تقلب در امتحان گرفته تا تقلب در نوبت گیری و هر آنچه که مسائل زندگی انسان را شامل می شود، خیانت است.
وی تصریح کرد: قرآن کریم نسخه عملی و قانون اساسی است که باید دستورات زندگی و سبک زندگی را از قرآن آموخت.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تربیت انسان به خصوص تربیت فرزندان و نونهالان باید بر اساس آموزه های اسلامی و دینی باشد ، که یکی از آموزه های مهمی که باید فرزندان از خردسالی یاد بگیرند، تجاوز نکردن به حقوق دیگران و استفاده نکرده از مال حرام است .
وی تصریح کرد: حتی اگر معلم از آموزش علم به دانش آموز کم بگذارد و کارگر از کارش کم بگذارد و دروغ گفتن و تغییر دادن یک سری حقایق با هدف اینکه از منافع بیشتری بهره ببرند و سوء استفاده کنند، خیانت است.
حجت الاسلام فاطمی گفت: زمانی مردمسالاری و دمکراسی در انتخابات در هر کشوری محقق می شود که تلاش برای کسب رای مردانه و منصفانه باشد.
فاطمی خاطر نشان کرد: وقتی نگاه و هدف انسان برای رسیدن به یک مسئولیت و مقام خدمت رسانی باشد ، بدون شک برای به دست آوردن آن خدمت، تقلب و خیانت نمی کند.
وی تاکید کرد : متاسفانه فرهنگ رعایت حق و حقوق یکدیگر در جامعه کمرنگ شده است ، که باید این تربیت و سبک زندگی اسلامی در تعاملات افراد و زن و شوهر و همسایه و تمامی مسائل اجتماعی رعایت و حاکم شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.