به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ، عباس قادری افزود: این سفر بمنظور بازدید، افتتاح وبهره برداری از ۱۲ خانه بهداشت و یک باب پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی و کلنگ زنی ۵ باب خانه بهداشت و خانه پزشک انجام می شود
وی تصریح کرد: در اولین روز از حضور این عزیزان در استان، خانه بهداشت اسد آباد و پایگاه اورژانس ۱۱۵ باباحیدرافتتاح و کلنگ خانه بهداشت روستای فتح آباد و خانه بهداشت روستای چغا هست به زمین زده می شود.
قادری، بازدید از بخش دیالیز مرکز خدمات جامع سلامت سامان را از دیگر برنامه های اولین روز از سفر کاری مدیر عامل بنیاد خیریه نیکوکاران مفید عنوان کرد.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال وبختیاری گفت: بنیاد خیریه نیکوکاران مفید تاکنون در احداث ۲۱ خانه بهداشت و یک پایگاه فوریت های پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت استان همکاری داشته اند که از این تعداد ۱۰ پروژه در سال ۹۵ افتتاح و مابقی طی این سفر به بهره برداری خواهند رسید.
وی افزود: در مجموع ۲۲ پروژه مذکور با دوهزار و ۵۲۰ متر مربع زیربنا با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان درچهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسیده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 968195
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.