عباس قنبری عدیوی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در شهرکرد تاکید کرد: براساس این برنامه، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری تابستان امسال از مناطق 10 گانه دانشگاه های کشور دیدار میدانی می کند.
وی افزود: پس از این دیدارهای میدانی، متناسب با سطح همکاری و مشارکت دانشگاه ها، اقدامات لازم برای بهسازی و صنعتی کردن آشپزخانه دانشگاه های کشور را انجام می دهد.
قنبری تصریح کرد: صنعتی شدن آشپزخانه دانشگاه های کشور باعث کاهش مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف مواد اولیه، کم شدن قیمت تمام شده، جلوگیری از افزایش هزینه ها و مدیریت در استفاده از نیروی انسانی خواهد شد.
وی یادآور شد: در اجرای طرح صنعتی شدن آشپزخانه دانشگاه های کشور دیگ های جدید خریداری و نصب، سالن های طبخ غذا مجهز و سردخانه ها بروزرسانی و زمینه ارتقای رتبه دانشگاه های کشور در خدمات رسانی به دانشجویان و جامعه دانشگاهی فراهم می شود.
قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اظهار کرد: در اجرای این طرح به دانشگاه هایی مانند فنی و حرفه ای و فرهنگیان که پیش از این، جزو رتبه بندی این وزارتخانه نبوده اند نیز حمایت و کمک می شود.
وی گفت: با خدمات رسانی بهتر به دانشجویان و دانشگاهیان، زمینه کسب رضایتمندی آنان در حوزه رفاهی فراهم می شود.
قنبری تاکید کرد: با افزایش انتظارات روز افزون دانشجویان و جامعه دانشگاهی ضرورت دارد تا پاسخگویی به این قشر افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری به همراه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و دسته بندی مشکلات آموزشی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری به مدت 2 روز در شهرکرد حضور دارند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.