به گزارش ایرنا، خدیجه ربیعی روز شنبه در نشست با زنان کارآفرین چهارمحال و بختیاری گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حوزه زنان دارد و در همین خصوص تعامل خوبی بین دولت و مجلس برای پیگیری امور زنان برقرار شده است.
وی ادامه داد: تصویب و تخصیص 230 میلیارد تومان اعتبار به بیمه زنان سرپرست خانوار از جمله اقدامات مشترک دولت و مجلس در این حوزه بوده و امید می رود برای حمایت از زنان کارآفرین نیز بزودی قوانینی تصویب شود.
ربیعی، وجود زنان نخبه و کارآفرین این استان را مایه افتخار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: زنان استان استعدادهای بالقوه ای دارند که چنانچه امکانات و شرایط لازم برای آنها فراهم شود، می توانند در رشد و توسعه کشور و استان نقش پررنگی داشته باشند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موانع و مشکلاتی که بانوان کارآفرین استان با آن روبه رو هستند را بخوبی درک کرده و از هر کمکی برای رفع این مشکلات در حوزه اصلاح و یا وضع قوانین جدید دریغ نمی کند.
ربیعی با تاکید بر تخصیص امکانات و تجهیزات فنی و حرفه ای به استان، برگزاری گسترده همایش ها، کارگاه ها و دوره های آموزشی مهارت آموزی ویژه زنان را قبل از شروع فعالیت های اقتصادی خواستار شد.
وی خاطرنشان کرد: رونق تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی در شرایط اقتصادی کنونی، امری ضروری و مهم است و بی شک این مهم با کمک زنان و مشارکت جویی آنها بخوبی محقق می شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست بانوان کارآفرین حوزه های مختلف به بیان مشکلات خود پرداختند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.