به گزارش ایرنا، فرهاد خلیل مقدم روز چهارشنبه در نشست مشترک با رئیس و خبرنگاران ایرنا مرکز شهرکرد افزود: این رسانه سال گذشته با انعکاس مطلوب اخبار جشنواره کتابخوانی رضوی توانست نقش موثری در استقبال مردم استان از این جشنواره ایفا کند و امسال نیز در همین راستا نقش بسزایی داشته است.
وی ادامه داد: بی شک کمک به برگزاری جشنواره های فرهنگی به ویژه جشنواره های ارزشی که به تبیین آموزه های دین و سیره ائمه اطهار (ع) می پردازد دارای ارزش و جایگاه والایی است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) مرکز شهرکرد نیز در این دیدار اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی کار ارزشمند و مقدسی است که نتایج و دستاوردهای خوبی طی سالهای گذشته داشته است.
جهانبخش صفری افزود: بی شک استقبال گسترده مردم استان در این جشنواره در سال گذشته نشان از عملکرد صحیح و تلاش مجموعه کتابخانه های عمومی داشته و همکاری با این مجموعه در راستای تبیین معارف دین و کمک به افزایش سرانه مطالعه باعث افتخار و مباهات است.
وی خاطرنشان کرد: این رسانه تمام تلاش خود را برای انعکاس اخبار و تولید محتوا در خصوص برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی به کار گرفته است.
به گزارش ایرنا، هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از مجموعه برنامه های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی و یا از طریق پورتال خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان به آدرس www.shahrekordpl.ir به منابع این مسابقه دسترسی داشته باشند.
در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در حدود 24 هزار نفر از استان چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت کردند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.