به گزارش ایرنا، تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران میزبان شهرداری سمنان خواهد بود.
این دیدار که پنجشنبه 14تیرماه در چلیچه برگزار می شود یک مهمان ویژه دارد که مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از نزدیک به تماشای این دیدار می نشیند.
سرمربی تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری گفت: این تیم دیدار سختی برابر شهرداری سمنان دارد و برای پیروزی باید تمام توان خود را به کار گیرد.
افراسیاب صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم شهرداری سمنان از تیم های آماده لیگ است و با توجه به انگیزه بالای تیم شهدای چلیچه این دیدار جذاب خواهد بود.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری سمنان در رده ششم و شهدای چلیچه در رده نهم جدول لیگ برتر باشگاههای فوتبال ساحلی ایران قرار دارد.
به گزارش ایرنا، چلیچه یکی از بی نظیرترین مناطق ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می شود اما در ایران برخی از استانها این فوتبال را در زمین های مصنوعی ترویج داده اند.
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.