به گزارش ایرنا، کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه در شبکه توئتیر و اینستاگرام خبر حضور محمد صلاح همراه با تیم ملی مصر در مسابقات جام جهانی را باز نشر داده اند.
مصر بعد از 28 سال به جام جهانی صعود کرده است و ستاره های مانند محمد صلاح باعث ارتقا سطح تیم فوتبال مصر در جهان شده است.
وب سایت www.egypttoday.com اعلام کرده است که تیم ملی مصر روز یکشنبه نخستین تمرین خود را در استادیوم آخمات آرنا در پایتخت چچن گروزنی پس ورود انجام داده است.
این پایگاه اعلام کرده است که ' رمضان کدیروف ' رییس جمهوری چچن، مشتاق دیدار با محمد صلاح در هتل و ورزشگاه بوده است.
پایگاه روزنامه عکاظ نیز به نقل از ' خالد الغندور ' نوشته است که محمد صلاح مهاجم تیم ملی مصر در نیمه دوم بازی با اروگوئه به میدان خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال مصر در گروه A با روسیه، عربستان و اروگوئه همگروه است.
انتشار یک تصویر از محمد صلاح در هواپیمای اعزامی تیم ملی فوتبال مصر باعث بروز مباحثی پیرامون اینکه تیم مصر برای رفتن به روسیه هواپیمای اختصاصی چارتر نکرده است و نوع پرواز تیم ملی مصر به روسیه عادی بوده است.
اما در سوی دیگر این بحث، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی تصویر هواپیمایی اختصاصی تیم مصر را منتشر کرده اند.
برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از محمد صلاح با تعبیر ' شادی ساز' نام می بردند و از حضور وی در جام جهانی خوشحال هستند.
فوتبال مصر دارای خاطره تلخی است به گونه ای که 7 سال پیش
'کمال الجنزوری' نخست وزیر مصر پس از حوادث مرگبار که در جریان دیدار تیم های المصری و الاهلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال این کشور در بورسعید بوقوع پیوست ، 'سمیر زاهر' را برای انجام تحقیقات پیرامون این حوادث از سمت خود برکنار کرد.
برخی از کارشناسان فوتبالی، سمیر زاهر را بنیانگذار فوتبال مدرن مصر در زمان تصدی ریاست فدراسیون فوتبال این کشور می دانند که یکی از استعدادهای معرفی شده به فوتبال جهان از سوی او را محمد صلاح می دانند.
در جریان درگیری 7 سال پیش در جریان دیدار تیم های المصری و الاهلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بورسعید در شمال این کشور 74 نفر کشته و هزار نفر زخمی شدند که در تاریخ فوتبال جهان بی سابقه بود.
به گزارش ایرنا، محمد صلاح بازیکن مسلمان تیم ملی مصر تیرماه سال گذشته از باشگاه آ.اس رم ایتالیا با 40میلیون یورو به تیم لیورپول انگلیس پیوست.
این بازیکن در جریان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های رئال مادرید اسپانیا و لیوپورل انگلیس دچار مصدومیت شدید شد و پزشکان اعلام کرده بودند محمد صلاح به بازی های جام جهانی 2018 روسیه نخواهد رسید.
جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از پنجشنبه شب به صورت رسمی در این کشور آغاز می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.