به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز چهارشنبه در آیین طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه باید ترویج ارزش های دینی در مناطق روستایی مورد توجه بیشتر قرار گیرد، افزود: مبلغان در مسیر بیان احکام دین درهمه نقاط محروم دریغ نکنند.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است، افزود: تقویت ارزش های اسلامی و دعوت مردم به همدلی و وحدت یک ضرورت است.
وی بیان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال گرفتن ارزش های اسلامی از جامعه و ترویج فرهنگ های غیردینی است که وظیفه روحانیون مبلغ در این راستا خطیر و حساس است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به اعزام یک هزار و 100 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان برای بازگو کردن احکام دینی گفت: اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی از عمده وظایف ،800 مبلغ و 300 مبلغه در ماه مهمانی خدا خواهد بود.
حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت (ع) است و از این رو باید در تبلیغ آموزه های دین از همه ظرفیت ها بهره گرفت.
وی، با اشاره به وجود 237 روستای بالای 100 خانوار در استان، تصریح کرد: با اعزام روحانی به تمامی نقاط روستایی پرجمعیت، تلاش می شود تا مردم در ماه مبارک رمضان با معارف و آموزه های دینی بیش از پیش آشنا شوند.
گزارش ایرنا، ترویج و نهادینه‌ سازی فرهنگ و احکام دین مبین اسلام در جامعه، اقامه نماز جماعت و تعامل روحانیان و مردم از مهمترین اهداف اعزام مبلغان مذهبی است.
در ماه مبارک رمضان آیین های ویژه در نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.