به گزارش ایرنا، برای انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری 6 نفر نامزد شده بودند که در ادامه 4 نامزد از ادامه رقابت در مجمع انصراف دادند.
در نهایت انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با حضور 'ابراهیم شفقت ' رئیس اسبق و ' محمد بهاءلو ' دبیر سابق این هیات در استان ادامه یافت.
رئیس فدراسیون قایقرانی از دو نفر از شرکت کنندگان به عنوان نماینده داوران و نماینده مربیان درخواست کارت داوری و مربیگری کرد که در ادامه حق رای یکی از اعضا به دلیل نداشتن کارت مربیگری سلب شد.
رئیس هیات قایقرانی شهرستان فارسان نیز به جای خود نماینده فرستاده بود که مورد قبول رئیس مجمع براساس آیین نامه مجامع ورزشی وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفت.
در نهایت انتخاب رئیس هیات قایقرانی از 19 حق رای به 15 رای کاهش یافت و در نتیجه محمد بهاءلو 8 رای و ابراهیم شفقت 7 رای از اعضا مجمع دریافت کردند.
رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه نامه ای به اعضا مجمع نشان داد که در آن رای یکی از اعضا غایب بود و نامه به صورت سربسته تا بررسی دقیق به فدراسیون اجرا شد.
رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان اعلام کرد که انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری پس از بررسی نهایی در فدراسیون و اداره امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، به استان اعلام می شود.
غلامرضا امینی افزود: بررسی دقیق مدارک اعضا و اعلام نهایی این مجمع ظرف یک هفته آینده اعلام می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان باید در رشته قایقرانی در المپیک سهم داشته باشد چرا که ظرفیت بالایی برای رشته قایقرانی وجود دارد.
حمید کریمی افزود: از 3 هزار کیلومتر رودخانه موجود در این استان، رشته قایقرانی تنها در بخش کوچکی از رودخانه ها برگزار می شود که این رشته باید در طول رودخانه های استان تداوم داشته باشد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون یکی از قایقرانان چهارمحال و بختیاری عضو تیم ملی امید است و رشته رفتینگ در این استان به عنوان یکی از مهمترین رشته های ورزشی شناخته می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.