به گزارش ایرنا، سرهنگ خسرو نجفی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: با وجود توصیه های مکرر پلیس مبنی بر رعایت قوانین و مقررات شاهد حوادث رانندگی در استان هستیم که در حادثه شب گذشته در شهر نقنه بروجن 2 دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کردند که یک تن از راکبان حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.
وی با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان افزود: در محور بروجن به لردگان و همچنین محور سامان- پل زمانخان شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و در سایر محورها ترافیک به صورت عادی و روان است.
نجفی تصریح کرد: تجزیه و تحلیل تصادفات از ابتدای طرح نوروزی تاکنون نشانگر آن است که 70 درصد حوادث جاده ای ناشی از واژگونی و خروج از جاده بوده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری به مسافران توصیه کرد؛ با توجه به شرایط جاده ای استان که دارای پیچ ها و گردنه های متعدد است، رانندگان باید در طول مسیر سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا سفری بدون حادثه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اورژانس 115 استان از ابتدای طرح نوروزی تا صبح روز چهارم فروردین به 302 مصدوم امدادرسانی شده که در این حوادث 3 نفر جان خود را از دست دادند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.