به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهر اظهار کرد: این ممنوعیت در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و به منظور رفاه حال شهروندان به مدت یکماه و تا تاریخ 15فروردین سال 97 ادامه دارد.
وی تأکید کرد: شهروندان و شرکت‌های حفار باید تا قبل از تاریخ اعلام شده برای انجام هرگونه حفاری و خاکبرداری احتمالی سریعتر اقدام کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: ساماندهی و مدیریت مناسب حفاری ها، آمادگی برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد پاکیزگی در محیط شهری از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
وی ترمیم ترانشه های ایجاد شده ،عملیات روکش آسفالت معابرسطح شهر و نواحی چهارگانه (شهرک های حاشیه شهر) و حوزه عمرانی شهرداری را از دیگر اقدامات لازم برای استقبال از نوروز عنوان کرد.
محمدیان بیان کرد: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های مربوطه از حداکثر ظرفیت معابر برای تردد وسایل نقلیه شهروندان و مسافران نوروزی استفاده شده و سیمای شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار شود.
هم اینک حدود 200هزار شهروند در شهرکرد و حومه نظیر شهرکهای میرآباد، منظریه ،چالشترو مهدیه از خدمات شهرداری این شهر بهره مند هستند.
سال گذشته در تعطیلات نوروزی حدود یک میلیون نفر وارد چهارمحال و بختیاری شدند که بخشی از این مسافران در استان و مرکز شهرکرد نوروز خود را سپری کردند.
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.