به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ محمد رضا محمدی مقدم در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت سواری پراید مدل پایین در سطح شهرکرد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق اظهارات شکات و همچنین تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته سرنخ های دقیقی از چگونگی وقوع این سرقت ها به دست آوردند.

وی افزود: با شناسائی خودرو حامل سارقان و کسب مجوز قضائی عوامل این پلیس به سرنشینان این خودرو در محور شهرکرد به سورشجان دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودرو ضمن بی توجهی به دستور پی در پی ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و قصد فرار از چنگال قانون را داشت که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح با تیراندازی هوایی آنها را در تنگنا قرار دادند که سارقان با رهاکردن خودرو در حاشیه جاده اقدام به فرار و درگیری تن به تن با ماموران کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: با اقدامات پلیسی گسترده دو سارق متواری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل و تحت بازجوئی فنی قرار گرفتند.

مقدم در پایان با اشاره به اعتراف سارقان به چهار فقره سرقت سواری پراید و کشف خودروهای سرقتی گفت: با معرفی سارقان به مرجع قضائی ضمن تفهیم اتهام با صدرو قرار وثیقه هر دو متهم به زندان مرکزی شهرکرد معرفی شدند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 858652
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.