به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی که خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده قصد بازرسی از منزل وی را دارد موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش لاران قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران فرد مورد نظر و دو نفر از هم دستانش را شناسایی و خودروی آنان متوقف که احدی از آنها خود را از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرد و اعلام داشت در کلانتری 16 منظریه مشغول به خدمت است.

وی اظهار داشت: با توجه به استعلام به عمل آمده مشخص شد نامبردگان جعل عنوان کرده اند و از آنان تصاویر بسیار زیادی از جمله عکس سرتیپی، عکس سرهنگی با خودروی فرماندهی ، عکس با مقامات لشکری و کشوری ، چندین تصویر با لباس گروهک تروریستی داعش و کارت شناسایی داعش ، پاسپورت کشور عراق ، چندین حکم ورود به منزل و مخفیگاه و جلب ، چندین نامه آرم دار ناجا از کلانتری های مختلف از جمله 16 منظریه و کلانتری اصفهان و .... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی گفت: همه ماموران دولتی در زمان اجرای ماموریت های خود در صورت در خواست شهروندان و حتی بدون درخواست فرد مکلف به ارائه کارت شناسایی خود هستند لیکن ماموران قلابی به راههای مختلف از ارائه کارت شناسایی و یا حکم قضایی طفره و در صورت جعل آن نیز فرصت مطالعه دقیق کارت و یا حکم را از قربانیان خود می گیرند

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 856508
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.