به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز سه شنبه در دیدار با رئیس انجمن آسیب شناسی ایران و مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: فضای مجازی امروزه به یکی از بهترین فرصت ها در بخش های مختلف و به ویژه در حوزه اشتغال و کسب و کار تبدیل شده است.
وی افزود: البته مسئولان بایستی به منظور جلوگیری از تبدیل این فرصت به تهدید برنامه ریزی علمی و کارشناسی داشته باشند.
عباسی تصریح کرد: برنامه ریزی به منظور حضور هدفمند افراد به ویژه جوانان در فضای مجازی می تواند در بهره مندی موثرتر و بیشتر از این فرصت ایفای نقش کند.
وی یادآور شد: به همین منظور بایستی توان خود را به منظور استفاده بهینه از فرصت های مختلف تقویت و امکانات مورد نیاز را تجهیز و فراهم کنیم.
رئیس انجمن آسیب شناسی ایران نیز گفت: دستگاه های اجرایی باید برای توانمندسازی خود در بخش های مختلف تحرک بیشتری داشته باشند.
کوروش محمدی اظهار کرد: هزینه اعتبارات در ساختارهای موازی باعث هدر روی منابع خواهد شد.
وی افزود: به همین منظور بایستی تمامی برنامه های مختلف به ویژه در حوزه جلوگیری از آسیب های اجتماعی به صورت هدفمند و واحد هزینه شود.
محمدی تاکید کرد: نبود پدیده حاشیه نشینی در چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین مزیت های این استان و کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی یادآور شد: تقویت زیرساخت های توسعه ای چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف و به ویژه در حوزه گردشگری می تواند در افزایش اشتغال، پائین آمدن نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: مدیریت و هدایت جوانان در فضای مجازی به منظور حضور هدفمند آنان در این عرصه باید مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد.
وی گفت: برای دستیابی به این مهم و با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی و خانواده های آنان در کشور آموزش و پرورش یکی از اصلی ترین وظایف را بر عهده دارد.
محمدی اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری از استان های با طلاق پایین در سطح کشور مطرح است که این امر به عنوان یکی از مزیت های استان در کاهش آسیب های اجتماعی است.
چهارمحال و بختیاری رتبه 29 طلاق کشور را دارد و جزو استان های کم آسیب ایران محسوب می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.