به گزارش ایرنا، یوسف اسلامی باباحیدری روز دوشنبه در آئین معارفه شهردار جدید بن چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شهرداران استان برخی فعالیت های قابل واگذاری به بخش خصوصی را برون سپاری کنند.
وی افزود: ارتقای کمی و کیفی در خدمات رسانی به شهروندان، کاهش هزینه ها و سرعت بخشی به روند اجرایی امور از مهمترین مزیت های برون سپاری برخی از فعالیت های شهرداری ها به بخش خصوصی محسوب می شود.
اسلامی باباحیدری تصیرح کرد: شهرداران موظفند براساس برنامه های تدوین شده منطبق با اسناد بالادستی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت فعالیت کنند.
وی یادآور شد: تسریع در روند توسعه ای بخش های مختلف شهرها نیازمند همکاری مطلوب بین شهرداری، دستگاه های اجرایی و شهروندان است.
فرماندار شهرستان بن نیز گفت: از سال 1392 تا نیمه نخست امسال 59 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار مستقیم و دو دستگاه خودرو سنگین از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری به شهرداری بن اختصاص یافت.
کمال اکبریان چالش تری اظهار کرد: از این میزان 7 میلیارد و 40 میلیون ریال در قالب قیر رایگان به شهرداری بن اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید 20 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات شهرستان بن و مدیریت بحران به شهرداری تخصیص یافت.
اکبریان چالش تری تاکید کرد: شهردار جدید بن باید با مشارکت و همراهی شورای اسلامی و شهروندان و همچنین با برنامه ریزی دقیق به منظور پیشبرد اهداف توسعه ای این شهر اقدام کند.
در این مراسم سیروس حاتمی به عنوان شهردار جدید بن معرفی و از زحمات محمود نادری شهردار سابق و سعید امانی سرپرست شهرداری قدردانی شد.
سیروس حاتمی پیش از این به عنوان شهردار نقنه شهرستان بروجن مشغول به فعالیت بود.
شهرستان بن در 20کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و جمعیت شهر بن به عنوان مرکز استان نزدیک 15هزار نفر است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.