به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز سه شنبه در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انجام بازرسی از نانوایی ها، کارخانجات تولید آرد و سیلوها ضروری است و در صورت سهل انگاری احتمالی از سوی متولیان تولید نان در مراحل خرید گندم، نگهداری در سیلو، تولید آرد و پخت برخورد جدی با آنان صورت می گیرد.
وی یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف احتمالی در بخش های مختلف به ویژه در حوزه مرتبط با سلامت و امنیت غذایی مردم، دستگاههای متولی باید پاسخگو باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در صورت رطوبت مازاد در سیلوهای نگهداری گندم، مسئول خرید مربوطه به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی می شود.
وی گفت: شناسایی و قطع دست دلالان و سودجویان در مراحل مختلف تولید نان شامل خرید گندم، نگهداری در سیلو، تولید آرد و پخت در اولویت قرار گیرد.
عباسی تاکید کرد: هنگام خریداری گندم از کشاورزان نباید میزان ناخالصی موجود در آن زیاد باشد، در غیر اینصورت به مردم خیانت شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: مسئولیت جمع آوری و واکسیناسیون سگ های ولگرد با شهرداری هاست و شهرداری ها ملزم به جمع آوری سگ های ولگرد هستند.
به گفته وی، هر کدام از شهرداری های استان که نسبت به جمع آوری و واکسیناسیون سگ های ولگرد اقدام نکنند، شهردار مربوطه به تخلفات اداری معرفی می شوند.
وی افزود: اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری نیز باید نسبت به واکسیناسیون به موقع سگ های دارای شناسنامه اقدامات لازم را انجام دهد.
به گزارش ایرنا، ارتقای کیفی تولید آرد و نان یکی از خواسته های مهم و اصلی مردم چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری است.
هم اکنون 150واحد نانوایی در شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری فعال است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.