سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در نوزدهمین همایش استانی فرماندهان و روسای کوپ (کلانتری و پاسگاه ها) افزود: در راستای امنیت و آرامش این استان وضعیت مطلوبی دارد و از میانگین کشور نیز بالاتر است.
وی گفت: این استان طی سال جاری در زمینه سرقت مسلحانه و جرائم خشن 30 درصد کاهش داشته و در حوزه جرائم فضای مجازی نیز 80 درصد جرائم کشف و بررسی شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح های ارتقای امنیت در سطح استان افزود: جرائم خشن در حوزه های مختلف در استان بین 30 تا 100 کاهش و همچنین کشف این جرائم افزایش چشمگیری نسبت به مدت مشابه داشته است.
فرمانده انتظامی استان افزود: امسال بیش از 2 تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 48 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به افزایش کشفیات قاچاق در استان افزود: بیش از 32 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین همایش فرماندهان و روسای کوپ (کلانتری و پاسگاه های استان) افزود: این همایش به منظور هم افزایی و تبادل نظر در راستای هرچه بهتر انجام وظایف و ایجاد امنیت در بین مردم سالانه در استان ها برگزار می شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری نیز در این همایش افزود: امنیت یک مقوله همگانی و فراگیر است و جامعه ایمانی و توحیدی باید در ایجاد امنیت و آرامش نقش خود را آن گونه که باید ایفا کند.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: دشمن امروز با استفاده از فرصت های مختلف و ایجاد چالش های مختلف از جمله گسترش مواد مخدر و ایجاد تفرقه به دنبال بر هم زدن این امنیت و آرامش در جامعه اسلامی است که مردم ، دولتمردان و جامعه نظامی و انتظامی و نظامی باید با آگاهی و بصیرت و بینش مقابل این دسیسه ها بایستند.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش افزود: این استان یکی از استان های امن کشور است و این امر با بصیرت، آگاهی و همراهی و همدلی مردم، مسئولان و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی محقق شده است.
سید عبدالله موسوی با تاکید بر پیشرفت و توسعه تکنولوژی و شبکه ای شدن مجرمان افزود: برای رسیدن به حد مطلوب امنیت دراستان و کشور باید از تمام توان خود استفاده کنیم.
به گفته وی، باید در راستای برقراری امنیت نرم افزاری عمل کنیم و شیوه هعای مدرن، هوشمندی و الکترونیکی را به کار بگیریم.
وی اظهار کرد: در ایجاد نظم و امنیت تنها دستگاه های نظامی و انتظامی و قضا نباید فعالیت کنند و همه دستگاه ها و احاد جامعه باید تلاش کنند.
نوزدهمین همایش روسا و فرماندهان کوپ (کلانتری و پاسگاه ها) با حضور رئیس پلیس پیشگیری ناجا در شهرکرد برگزار شد.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.