به گزارش ایرنا، سیامک سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان افزود: در این نمایشگاه از 10 محصول جدید شرکت های دانش بنیان استان نیز رونمایی شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با پنجمین روز از هفته پژوهش و فناوری از 22 پژوهشگر و فناور برتر چهارمحال وبختیاری روز چهارشنبه تجلیل شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش پژوهشگران برتر از صادق شیریان، رسول میرعباسی، یاسر کیانی هرچگانی، عباس دوستی، محمود بخشی نژاد، سلیمانی خیری دستنایی، علی حسن پور ،زریر سعیدی، ابراهیم خلیلی و مهدی بنی طالبی تجلیل شد.
سیامک سلیمانی افزود: در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پزوهشی و فناوری استان در بخش فناوران برتر نیز از علی علیرضایی، محمد لطفی، ابراهیم رحیمی به عنوان برترین های تقدیر شد.
وی گفت: علیرضا جلیلی طهماسبی، داریوش بابامیر ساطحی، محمد حسین کبیری، امیر محمد آل ابراهیم دهکردی، محمد حسین نجفی، محمد رضا شفیعی قهفرخی به عنوان دانش آموزان برتر در حوزه پژوهش معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، هفته آخر آذرماه در تقویم ایران نام هفته پزوهش و فناوری نامگذاری شده است و برنامه های این هفته امسال از چهارم تا دهم اذرماه برگزار می شود.
خبرنگار: وحید ریئسی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.