به گزارش ایرنا، در متن پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با گذشت 6 سال از طرح آمریکایی - اسرائیلی موسوم به داعش، بی ثباتی، جنگ و آشوب تروبج شده بود و خسارت های جبران ناپذیری به دولت های قانونی و مشروع کشورهای منطقه وارد کرد.
ادامه این پیام می افزاید:ایستادگی رزمندگان و ملت های آزاده کشورهای منطقه در برابر حکومت نامشروع و غیرقانونی داعش در نهایت به سرنگونی جریان افراطی و تکفیری این دولت آمریکایی - اسرائیلی شد.
عباسی در بخش بعدی این پیام آورده است: رشادت ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های فرماندهان، رزمندگان، مدافعان حرم، شهداء و مردم ایران در سایه رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مهمترین علت های سرنگونی حکومت داعش در منطقه محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در خاتمه می افزاید:ضمن قدردانی از تمامی فعالان مبارز با جبهه داعش، رسیدن به این پیروزی بزرگ و مقتدرانه که باعث شادی قلب های امت اسلامی و مردم کشورهای منطقه شد را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس جمهوری و مردم بزرگوار کشور های منطقه، ایران اسلامی و چهارمحال و بختیاری شادباش می گویم.
سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در پیامی به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده کل قوا، پایان سیطره گروه تکفیری بر کشورهای عراق و سوریه را با به اهتزاز در آوردن پرچم سوریه بر فراز شهر راهبردی ابوکمال اعلام کرد.
دریافت کننده:وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.