فرزاد رحیمی  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به تفاهم نامه ی منعقد شده میان اداره کل منابع طبیعی و اداره کل کانون افزود: این طرح نیز از جمله اقدامات مشترک میان این دو ارگان محسوب می شود که از نیمه ی دوم آبان 96 اجرا و تا هفته ی منابع طبیعی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه این طرح از جمله طرح های محیط زیست استان در راستای حفاظت از عرصه های جنگلی نیز پیش بینی شده است گفت : کودکان و نوجوانان اعضای کانون نیز در این طرح شرکت خواهند کرد و در پایان نهالهایی که خود پرورش داده اند را به زمین پاکی که با مراقبت هایشان برای خود ساخته اند تقدیم می کنند.
وی با تاکید بر اینکه این طرح با عنوان هر مدرسه یک نهالستان در مدارس استان اجرا شده است افزود: با ورود اعضای کانون به مشارکت در این طرح عنوان آن به هر کانون، یک نهالستان تغییر یافته و پیش بینی می شود بیش از 1 هزار نهال و بذر در کانون توسط اعضا کاشته شود.
گفتنی است ،بر اساس این طرح، برای هر عضو در کانون گلدانی برای کاشت نهال یا بذر در نظر گرفته می‌شود و هر عضو اقدام به کاشت یک نهال یا یک بذر می‌کند که وظیفه نگه‌داری و حفاظت از آن بر عهده همان دانش‌آموز و اولیا آنها خواهد بود و آن درخت به نام همان دانش‌آموز شناسنامه‌دار می‌شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786628
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.