به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی درمتن این پیام آمده است :

«برادر گرامی جناب آقای دکتر فرهاد خاکسار حقانی

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.»

فرهاد رهبر همچنین در نامه‌ای جداگانه، از تلاش‌ها و زحمات دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد قدردانی کرد.

گفتنی است ،  فرهاد خاکسار حقانی متولد 1351 شهرکرد، کارشناسی ریاضی سال 1373 دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد 1376 دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و دکتری ریاضی 1387 از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

معاون آموزشی واحد شهرکرد خرداد 79 تا مرداد 83 مسئول کارگزینی هیأت علمی از سال 77 تا 79، عضو کارگروه تخصصی حسابرسی مالی و بودجه ای از سال 94، رئیس دانشکده فنی اردیبهشت 92 تا آذر 92، نماینده تام الاختیار از بهمن 92، عضو کمیسیون دائمی هیأت امنا از اسفند 93، عضو کمیته منتخب از سال 94، عضو شورای پژوهشی دانشگاه از سال 93، عضو حقوقی ثابت کمیته ترفیعات از سال 93، عضو ستاد شاهد از سال 94 و معاون اداری مالی آذر 92 تاکنون سوابق اجرایی خاکسار را شامل می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786627
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.