گودرز امیری  در جلسه بررسی طرح تفصیلی ورودی فرخشهر به شهرکرد، اظهار کرد: قطعا با طراحی این طرح آینده مرکز استان ترسیم می‌شود که لازم است به این طرح نگاه واقع‌بینانه‌ای شده و در طراحی آن 100 سال آینده را نیز در نظر بگیرند.
وی افزود: شش خطه شدن جاده فرخشهر - شهرکرد از لحاظ پدافند غیرعامل استراتژیک، موثر و احداث آن ضرورت دارد.
امیری گفت: لازم است مطالعات مربوط به ورودی شهرکرد به دلیل وجود منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی شهرکرد، سامان و هفشجان و ارتباط کامیون‌هایی که از استان به سمت غرب یا جنوب حرکت می‌کنند تهیه شود که با توجه به افزایش حجم ماشین‌ها، ترافیک گسترده و عدم پیش‌بینی معابر گسترده برای ترافیک، این طرح در شورای برنامه‌ریزی مطرح شد.
وی ادامه داد: با وجود دانشگاه آزاد اسلامی، علوم پزشکی، آرامستان شهرکرد، شهرک صنعتی شهرکرد، منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی سامان و هفشجان احداث طرح تفصیلی ورودی فرخشهر به شهرکرد طرح ضرورت دارد و می‌تواند در آینده شهر کارساز باشد.
امیری تاکید کرد: در صورتی که هر کدام از نقاطی که در طرح مشخص شده‌ حذف شوند، گره ترافیکی ایجاد می‌شود که ممکن است در سال‌های آینده میلیاردها تومان برای احداث آن‌ها هزینه شود.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از جاده زاگرس در نزدیکی ورودی فرخشهر به شهرکرد واگذار شده که لازم است مابقی آن نیز هر چه سریع‌تر واگذار شود و احداث جاده زاگرس بلامانع است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 776022
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.