محمدرضا امیرکمالی  در نشست با سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این مبلغ ، وزارت نیرو 250 میلیارد ریال را تامین می کند و بقیه آن باید از محل اعتبارات استانی هزینه شود.
وی افزود: 350 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های توزیع نیروی برق سایت های مسکن مهر چهارمحال و بختیاری نیاز بود که وزارت نیرو تاکنون 200 میلیارد ریال در این سایت ها هزینه کرده و بقیه آن نیازمند پیش بینی اعتبارات استانی است.
امیرکمالی تصریح کرد: این اعتبارات برای احداث تصفیه خانه، ایجاد خطوط جمع آوری فاضلاب هزینه خواهد شد.
وی یادآور شد: سایت مسکن مهر چهارمحال و بختیاری بعد از استان یزد از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
مشاور و نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: سال گذشته 110 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه به چهارمحال و بختیاری کمک شد که برای تامین نیازهای مسکن مهر کافی نیست.
وی اظهار کرد: مشارکت مردم در اجرا و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر باید در اولویت قرار گیرد.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از مجموع مسکن مهر این استان تنها 500 واحد باقیمانده است.
گودرز امیری تاکید کرد: در صورت پرداخت سهم وزارت نیرو در توسعه و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر تا پایان سال 1397، چهارمحال و بختیاری نیز سهم خود را به صورت کامل پرداخت می کند.
وی تامین 250 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای شبکه های فاضلاب شهری مسکن مهر چهارمحال و بختیاری از طرف وزارت نیرو و 180 میلیارد ریال از محل منابع استانی، تامین 200 میلیارد ریال اعتبار ملی به منظور اجرای زیرساخت های برق این طرح و 150 میلیارد ریال اعتبار استانی و تهیه برنامه زمان بندی طرح های شرکت توزیع نیروی برق و ارائه آن ها تا پایان سال آینده را از مهمترین مصوبات نشست با مشاور وزیر نیرو در طرح مسکن مهر عنوان کرد.
گفتنب است ،  پیگیری مشکلات اجرای طرح های آب و فاضلاب شهری، تخصیص 100 درصد از 500 میلیارد ریال اوراق مشارکت و اسناد خزانه، تخصیص 100 درصدی از 600 میلیارد ریالی اعتبارات پیش بینی شده در بودجه امسال برای اجرای طرح انتقال آب بن - بروجن و پیگیری وزارت نیرو برای رفع مشکلات این طرح از دیگر مصوبات نشست سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با مشاور و نماینده وزیر نیرو در طرح مسکن مهر است.
چهارمحال و بختیاری 900هزار نفر جمعیت دارد و تعداد واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25هزار نفر استان را 9 هزار و 444 واحد است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775048
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.