فرزاد رحیمی  برگزاری کارگاههای آموزشی حفاظت از محیط زیست را با حضور کارشناسان و متولیان این امر از جمله برنامه های اجرا شده در 17 مهرماه که در روز شمار هفته ملی کودک به عنوان روز کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی معرفی شده است عنوان کرد.
وی در این باره افزود: آگاهی بخشی نسبت به محیط پیرامون خود و حمایت از طبیعت به عنوان منبعی غیر قابل بازیافت از جمله اهداف برگزاری کارگاهها توسط کانون به شمار می رفت.
مدیر کل کانون آشنایی کودکان با آلاینده های زیست محیطی و نحوه ی محافظت از محیط زیست را از جمله سر فصل های آموزشی در این کارگاهها عنوان کرد و افزود: کودکان در این کارگاهها بوسیله ی آموزشهای جذاب و غیر مستقیم نظیر قصه گویی، ساخت کاردستی، حضور در طبیعت و دیدن آلاینده های طبیعی از نزدیک، حضور در موزه های حیات وحش و ... توانستند از آموزشهای لازم در این زمینه بهره مند شوند.
فرزاد رحیمی افتتاح نمایشگاه «آثار کودکانه در بازیافت و استفاده از دور ریختنی ها» در مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد را از دیگر برنامه های کانون در هفته ی ملی کودک متناسب با نام گذاری روز 17 مهر ماه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در دو بخش آثار اعضای ثابت و اعضای کارگاههای ویژه سال جاری با حضور مسوولان استانی افتتاح شد و تا پایان مهر ماه جاری جهت بازدید عموم در این مرکز دایر است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 762468
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.