به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، گودرز امیری در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: جای تاسف دارد که دستور جلسه امروز مربوط به برنامه ریزی "روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات رانندگی" بوده و مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان برای آن برنامه ای ارائه نکرده اند.

وی افزود: مسئولان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری حداقل می بایستی نسبت به اعلام پیشنهادات خود در حوزه "روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای" را با هدف بررسی در این کمیسیون اعلام می کردند.

امیری تصریح کرد: زمان اولیه وقوع تصادف زمان طلایی بوده که با ارائه خدمات به موقع خدمات امداد و نجات می توان به کاهش مرگ افراد و پائین آمدن نرخ تلفات جاده ای دست یافت.

وی بیان داشت: مسئولان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری حداکثر در هفته جاری یک مسیر مواصلاتی با کمترین تصادفات را انتخاب کند تا با رفع کمبودهای آن نسبت به معرفی یک جاده ایمن با تمامی معیارهای علمی و فنی شامل تابلوهای راهنمایی و رانندگی و غیره معرفی شود.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مشاوران ذیصلاح طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهری مربوط به شهرهای چهارمحال و بختیاری را تهیه کرده اند.

وی عنوان داشت: اجرای این طرح جامع نقش مهمی در پائین آوردن موازی کاری های مدیریت شهری و کاهش ترافیک دارد.

امیری اظهار کرد: برخی مسئولان دستگاه های اجرایی مانند نیروی انتظامی، اداره کل راه و شهرسازی و غیره اطلاع رسانی مربوط به تصادفات رانندگی و راهکارهای علمی برای کاهش آن را در دستور کار خود قرار دهند.

افزوده می شود، هفته آخر آبان برابر با روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات رانندگی است که این یادبود در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان و همچنین یکم آذر برگزار خواهد شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 761493
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.