به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "غلامعباس غلام زاده" با اعلام این خبر گفت در راستای مقابله و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر همکاران ما در پلیس مواد مخدر استان و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان کیار موفق به کشف بیش از 90 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود : پس از بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سوداگران قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از استان های شرقی به این استان انتقال و توزیع کنند که حین حمل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و توقیف شدند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از این خودرو ها بیش از 90 کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و دو متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

سردار غلام زاده از افزایش 66 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک تن و 525 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف ،28 دستگاه خودرو توقیف و 16 باند شناسایی و متلاشی شده است که همراه مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: برخورد و مبارزه جدی با تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت باندی و خرده فروشی را از اولویت های کاری فرمانده انتظامی استان است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 761491
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.