سردار غلامعباس غلام‌زاده 15 مهرماه در آیین صبحگاه و رژه نیروهای انتظامی استان، با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی بنا بر گفته مقام معظم رهبری نیرویی است که از نقطه صفر مرزی تا داخل کشور را تحت نظر دارد .
وی موفقیت نیروی انتظامی را مرهون همراهی و همدلی مردم و مسئولان خواند و افزود: بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته چهارمحال و بختیاری دارای امنیت مطلوبی است و استان با توجه به عملکردهای سال جاری جزء استان‌های برتر کشور در برقراری امنیت است .
فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان در برقراری امنیت، اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری گام‌های مؤثری در برخورد با ناهنجاری‌ها و قانون‌شکنان در استان داشتیم .
سردار غلام‌زاده با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون هیچ سرقت مسلحانه یا باندی در استان نداشته‌ایم، تصریح کرد: در زمینه سرقت‌ها شاهد کاهش 25 درصدی و متلاشی شدن 15 باند سرقت در استان بودیم .
وی از کشف بیش از یک تُن و 535 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در همین راستا 16 باند نگهداری و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شد .
فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه در سال جاری بیش از 200 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان ضبط شد، گفت: در حوزه برخورد با متخلفان فضای مجازی نیز حدود 80 درصد از پرونده‌های ارجاعی کشف شدند .
سردار غلام‌زاده با اشاره به کاهش 40 درصدی شرارت و چاقوکشی در نیمه نخست سال جاری در استان، افزود: در جرایم مسلحانه نیز شاهد کاهش 30 درصدی در استان بودیم .
فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: در کنترل مسائل ترافیکی نیز در نیمه نخست سال جاری با کاهش 20 درصدی تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم .
وی شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری را «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی مصمم است با تمام توان و حضور مقتدرانه با هنجارشکنان برخورد کند .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 758997
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.