به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، سردار"غلامعباس غلام زاده" در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت زین العابدین حضرت امام سجاد (ع) اظهار داشت : هفته ناجا فرصت مناسبی برای تحکیم هرچه بیشتر تعامل آحاد شهروندان با نیروی انتظامی و بیان عملکرد پلیس به جامعه می باشد.

پلیس استان از افزایش 66 درصدی کشفیات در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک تن و 525 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

"وی" از کاهش 44 درصدی سرقت اتومبیل و کیف قاپی در استان خبر داد و گفت: 15 باند سرقت منهدم و یک هزار و 100 نفر سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.
سردار"غلامعباس غلام زاده" در ادامه به عملکرد پلیس فتا اشاره کرد و افزود: در حوزه جرائم رایانه ای کشف 80 درصدی را شاهد بودیم.

این مقام ارشد انتظامی استان برخورد با کالای قاچاق را یکی از اولویت های پلیس استان برشمرد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای مواصلاتی استان بیش از 200 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان به بیان عملکرد کارکنان راه و راهور اشاره کرد و گفت: در بحث تصادفات منجر به فوت کاهش 16 درصدی را داشتیم.

سردار"غلام زاده" در ادامه با بیان اینکه براساس بیانات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی یکی از تاثیرگذارترین ارگان ها در کشور است، گفت: بایستی در هفته ناجا با تعاملات بیش از پیش، چهره مقتدر توأم با رأفت پلیس به نمایش گذاشته شود و الگو برداری از نهضت عاشورا می تواند ما را در انجام ماموریت ها و نشان دادن توانمندی ها و قابلیت ها در جهت برقراری نظم و آرامش یاری کند و این امر مهم با انجام خدمات انتظامی مضاعف همراه با روحیه مردم مداری و جامعه محوری محقق می شود.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری  با اشاره به  برنامه های ابلاغی در طول هفته ناجا اشاره کرد و گفت: بیش از 200 برنامه در حوزه های مختلف در طول این هفته در سطح استان اجرا خواهد شد. هفته ناجا از ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۲۰ مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شعار این هفته "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" است اضافه کرد: هدف از هفته ناجا این است که عملکرد نیروی انتظامی و دیدار چهره به چهره و حضور در بین مردم اقشار مختلف مردم است و سرخط برنامه‌ها ارائه خدمات مضاعف به مردم می‌باشد.

یه گفته وی : حضور در میعادگاه‌های نمازجمعه و سخنرانی فرماندهان انتظامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، حضور در رسانه ملی، حضور در بین اقشار مختلف مردم، ارائه خدمات پزشکی، اهدای خون، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، حضور مسئولین در مراکز نظارت همگانی (۱۹۷)، نواختن زنگ امنیت در مدارس، همایش تجلیل از طلایه‌‎داران فرهنگ ترافیک، تجلیل از حافظان قرآن کریم، نشست تعاملی با مسئولان قضایی استان جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، اجرای ورزش صبحگاهی، نشست با افراد با نفوذ و ریش‌سفیدان عشایری جهت همیاری پلیس، نشست با همیاران پلیس، اجرای برنامه‌های اقتدار در محل‌های خاص در استان، حضور دسته جمعی در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و... ازجمله برنامه‌های این هفته هستند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 757735
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.