به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار"غلامعباس غلامزاده" در حاشیه بازدید از یگان های ستادی و اجرائی فرماندهی انتظامی شهرستان کیار ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مهم ترین اصل در اجرای ماموریت ها در ناجا را خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم برشمرد و افزود: همه ما در هر مقام و هر رده می بایست هدف خود را خدمت حداکثری به مردم و در نهایت کسب رضای حق تعالی قرار دهیم.

رئیس پلیس استان افزایش سرعت و کیفیت در رسیدگی به مطالیات شهروندان در کلانتری و پاسگاه ها و احقاق حق مردم را مهم خواند و گفت: احقاق حق مردم، هدف اصلی طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها است.

سردار غلامزاده تاکید کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تامین و تقویت امنیت در جامعه به کار می گیرد، ولی بدون تردید امنیت کامل و پایدار تنها با حضور و مشارکت فعال مردم در این حوزه محقق خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان رضایت مردم را بزرگترین پشتوانه پلیس در اجرای مأموریت های محوله برشمرد و گفت: اساس همه فعالیت های پلیس باید بر مبنای احساس آرامش و امنیت در جامعه باشد و مردم باید مشاهده کنند که چشمان بیدار و دستان توانمندی هستند که شبانه روز برای امینت و آرامش آنان تلاش می کنند.

سردار"غلامزاده" با اشاره به اینکه ناجا به دنبال مردمی کردن امنیت است افزود: بالابردن احساس امنیت در جامعه بسیار مهم تر از وجود امنیت است و ثمره آن اعتماد مردم به پلیس شده و پلیس راحت تر می تواند به وظایف خود عمل کرده تا منعکس‌کننده توانمندی‌ها، اقتدار و نیز جایگاه اجتماعی پلیس باشد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه امنیت، مؤلفه مهمی است که روند تحقق پلیس جامعه محور و به تبع آن مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم را ، تحت تاثیر قرار می دهد گفت: پرچمدار امنیت در کشور نیروی انتظامی است و با تکیه بر ارزش های اجتماعی و ظرفیت مردم، باید در جهت ایجاد امنیت حرکت کنیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 752612
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.