به گزارش روز شنبه ایرنا،به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ' غلامعلی شکری' افزود:در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقادیری کالای قاچاق به شهرستان بروجن ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران کلانتری 14 'فرادنبه' با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.
سرهنگ شکری افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی 76 عدد باطری خودرو قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرگی به ارزش تقریبی 200میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و راهی مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری شدند.
همچنین رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای کیف قاپ و یک مالخر در شهرکرد خبر داد.
سرهنگ' محمد رضا محمدی مقدم ' بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در محله های مختلف شهرکرد، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و بررسی شگردهای سرقت انجام شده، موفق به شناسائی سارق کیف قاپ شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سارق در بازجوئی فنی پلیس به چهار فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کرد که متهم جهت اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان بروجن در 60کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری با همیت ماموران نیروی انتظامی استان، امسال 15درصد رشد را نشان می دهد.
دریافت کننده :سمیه پناهنده
7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.