به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ماموران پلیس مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بروجن موفق به کشف 110 کیلوگرم تریاک شدند.
وی گفت: پس از بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سوداگران قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از استان های شرقی به این استان انتقال و توزیع کنند که حین حمل مواد مخدر در محور لردگان به بروجن روبروی کلانتری 12 این قاچاقچیان شناسایی و توقیف شدند.
وی با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو از قاچاقچیان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از این خودروها بیش از 110 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف کردند.
سردار غلامزاده با اشاره به افزایش 93 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از یک تن و 452کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
به گفته وی،در این مدت 21 دستگاه خودرو توقیف و 16 باند شناسایی و متلاشی شده است .
وی از دستگیری یکهزار و 440 نفردر این مدت در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر خبر داد وگفت: قاچاقچیان مواد مخدر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، محور مواصلاتی لردگان به بروجن یکی از محورهای ترانزیت استان چهارمحال وبختیاری است که روزانه بیش از 30 هزار تردد از این محور انجام می شود.
خبرنگار: سمیه پناهنده**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.