به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پرداخت به موقع مالیات، توسعه پویا و همه جانبه را تسریع می بخشد.
وی افزود: دستاوردهای بزرگ نظام مالیاتی در دولت تدبیر و امید بالاترین سطح تعامل مردمی و مودی مداری را داشته است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: کسب اعتماد و رضایتمندی مردمی 2 دستاورد بزرگ نظام مالیاتی در کنار پیشی گرفتن درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی در دولت یازدهم محسوب می شود.
وی یادآور شد: دولت یازدهم برای جایگزینی درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای نفتی برنامه ریزی هایی داشته است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: قوی کردن پایه های اقتصادی کشور افزایش درآمد مردم و پویایی مراکز تولیدی در راستای ارتقای مالیات های پرداختی را به همراه خواهد داشت.
وی گفت: سال گذشته بیش از 14هزار و 300 شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد، درحالی که طی همین مدت 33 هزار و 500 نفر متقاضی کار در این استان وجود داشت.
وی افزود: میزان بالای مشارکت در اشتغال نشاندهنده بالا بودن امید در جامعه و افزایش تعداد جوانان و تحصیلکرده ها در چهارمحال و بختیاری است.
سلیمانی اظهار کرد: جلوگیری از فرار مالیاتی، یافتن حلقه های مفقوده در اخذ مالیات، وصول مالیات های معوق و گسترش پایه های مالیاتی از اقدامات مهم نظام مالیاتی برای افزایش درآمدهای مالیاتی است.
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پرداخت به موقع مالیات یکی از مهمترین ابزارهای دولت ها در راستای تشویق و جهت دهی درست و مناسب به تولید است.
کوروش بیگدلی تاکید کرد: درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با بودجه کشور داشته و افزایش آن نقش سازنده تری در فعالیت های اقتصادی، توسعه و عمران جامعه ایفا می کند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.