به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان، مجتبی سرداری با اعلام این خبر مبنی بر آتش سوزی کامیون حامل گازوییل در مسیر اصفهان - شهرکرد افزود: این نفتکش به علت نقص فنی در داخل تونل رخ متوقف شده بود و نه تنها هیچگونه آتش سوزی رخ نداده، بلکه با هوشیاری راننده، نفتکش به حاشیه امن تونل منتقل تا مسیر تردد خودروها مسدود نشود.
وی گفت: نفتکش متوقف شده در داخل تونل رخ پس از اطلاع رسانی پلیس راهور و راننده آن در کمترین زمان ممکن با کمک پیمانکار حمل و نقل و نیروهای آتش نشانی فرخشهر با استفاده از یک دستگاه یدک کش به بیرون از تونل منتقل و پس از رفع عیب به مقصد اصلی خود مراجعه کرد.
به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام مسئولان آتش نشانی شهرکرد، دوشنبه هفته جاری آتش سوزی یک دستگاه کامیون نفت کش درون تونل اتفاق افتاد که با هوشیاری راننده، در مراحل اولیه آتش سوزی مهار شد.
براساس این اعلام اکیپ های آتش نشانی از شهرکرد، فرخشهر و چرمهین به جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند که خوشبختانه این حادثه تلفات انسانی نداشته است.
مسئولان آتش نشانی شهرکرد در خصوص علت وقوع این حادثه نیز پیش از این اعلام کرده بودند که علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و میزان خسارت و علت آتش سوزی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تونل رخ در 15 کیلومتری شهرکرد به سمت اصفهان قرار دارد و از سال 87 جایگزین گردنه پرپیچ و خم و خطرناک رخ شده است.
دریافت کننده:سمیه پناهنده**انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.