به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری بروجن گفت: شهرستان بروجن از ظرفیت مطلوبی برای سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، صنعت، کشاورزی، اقتصادی برخوردار است.
جعفر مردانی افزود: در این راستا تلاش برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف رونق و توسعه اقتصادی در این شهرستان بروجن باید در دستور کار مسئولان بروجن قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات ملی و استانی مطلوب در دولت یازدهم به چهارمحال و بختیاری و تخصیص سهم شهرستانی این اعتبارات در بروجن، در بخش بهداشت و درمان، آموزش، ورزش، مسکن، زیرساخت ها روند توسعه ای این شهرستان در بخش های مختلف سرعت یافت.
مردانی گفت: شهرستان بروجن می تواند در بخش های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی و غیره به عنوان یکی از شهرستان های نمونه و الگو در کشور و چهارمحال و بختیاری مطرح شود.
فرماندار سابق شهرستان بروجن نیز گفت: در دولت یازدهم توجه ویژه ای از سوی مسئولان ملی و استانی به طرح های این شهرستان شده است.
سید سیف الله فیاضی بروجنی اظهار کرد: بهره برداری از فاز نخست فولاد سفید دشت، تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی بروجن، پیگیری آغاز عملیات اجرایی احداث پتروشیمی، ساخت طرح ٣٠ واحدی خیرین، ارتقای طرح های عمرانی و اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای توسعه شهرستان بروجن در دولت یازدهم محسوب می شود.
وی افزود: وجود وحدت رویه، تعامل و هماهنگی بین مسئولان، مردم و قشرهای مختلف شهرستان بروجن در دولت یازدهم باعث دستیابی به موفقیت های مطلوبی در بخش های مختلف این شهرستان شد.
فیاضی بروجنی تاکید کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات مختلف و دستیابی به شاخص های توسعه ای در حوزه های مختلف از مهمترین اقدامات مسئولان شهرستان بروجن در دولت یازدهم است.
وی گفت: توجه به بانوان و اختصاص پست های مدیریتی به آنان از دیگر اقدامات مهم دولت یازدهم در شهرستان بروجن محسوب می شود.
در این نشست سید سیف الله فیاضی بروجنی فرماندار شهرستان بروجن در دولت یازدهم بازنشسته شد و در حکمی از سوی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری، علی محمد مرادی معاون فرماندار با حفظ سمت، به عنوان سرپرست فرمانداری بروجن معرفی شد.
بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار:نرگس کریمی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7361/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.