سردار "غلامعباس غلامزاده" در جلسه کمیسیون رشد و تعالی رفتار کارکنان گفت : آئین نامه انضباطی با هدف ایجاد تغییر عمیق رفتاری و ظاهری در کارکنان تدوین شده و در پی تربیت نیروهای ارزشی، قانونمند، معتقد و شجاع و دلسوز و ایثارگر بوده و همواره در صدد پرورش شخصیت والای انسانی و اسلامی در آنان است.

فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد: ورود به بحث استاندارد سازی و تعالی رفتار بایستی با تاکید به تفسیر صریح و شفاف و تبیین اهداف و خواسته های آیین نامه انضباطی فراهم شود لذا تا روزی که کارکنان اشراف کامل به این آیین نامه ندارند و در چارچوب برقراری انضباط حرفه ای در پلیس بر اساس آیین نامه تثبیت نشده است بهره مندی از مصادیق مطرح شده در مباحث استاندارد سازی و تعالی رفتار نخواهد توانست سازمان را به اهداف مورد نظر در اجرای این برنامه یاری کند.

سردار"غلامعباس غلامزاده" بیان داشت: مردم در جامعه به دنبال پلیسی هستند که رفتار استاندارد داشته باشد و اگر پلیس رفتارش از روی احساس و هیجان باشد قطعا شاهد کاهش رضایت مردم از پلیس خواهیم بود.

وی، تعالی رفتار سازمانی را زمینه‌ ساز سرمایه اجتماعی پلیس در جامعه دانست و گفت: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت خدمات‌رسانی شایسته به مردم یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف جامعه‌محوری پلیس و جلب اعتماد حداکثری مردم است.

سردار غلامزاده بالا بردن آگاهی و استفاده از تجهیزات مناسب و تکنولوژی های روز را اساس اقتدار پلیس دانست و افزود: رفتار شایسته ماموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می دهد و منجر به افزایش مشارکت های اجتماعی به منظور حفظ امنیت می شود.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر ضرورت همدلی، همسویی و مشارکت اقشار مختلف مردم با پلیس در توسعه امنیت اجتماعی اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با جرایم و آسیب های اجتماعی در کنار مشارکت مردمی و احساس مسئولیت جمعی مستلزم حمایت های سازمان های فرهنگی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اهتمام ویژه ناجا در تربیت مدیران لایق، متعهد و ولایی گفت: نیروی انتظامی در مسیر تأمین آرامش فردی و اجتماعی و تعالی رفتار سازمانی اهتمام جدی به تربیت مدیران لایق، متعهد و ولایی داشته و توانمندسازی فرماندهان و مدیران را در ابعاد اخلاقی، تخصصی، علمی و شخصیتی به صورت ویژه مدنظر قرار داده است.#

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 680913
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.